تماشای سریال خاطره انگیز «در برابر آینده» از قاب 4

تاریخ انتشار: دو شنبه 1 اردیبهشت 1399
سریال خاطره انگیز «در برابر آینده» از سریال های محبوب دهه ۷۰ از 28 اسفندماه هر شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.
تعداد بازدید: 1406 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «در برابر آینده» یک مجموعه تلویزیونی داستانی تخیلی است. داستان مجموعه در شهر شیکاگو می‌گذرد و درباره ی گری هابسن، مردیست که به طرز مشکوکی هر روز صبح یک نسخه از شیکاگو سان-تایمز را یک روز قبل از چاپ آن بدست می‌آورد و به همراه دوستانش سعی می‌کند جلوی حوادثی که قرار است در آن روز اتفاق بیافتند را بگیرد.
گری مدتی است که از همسرش جدا شده و دوستی به نام جک که صاحب یک کافه رستوران است دارد. او هر روز با مشکلات و موانع زیادی روبرو می‌شود و سعی می‌کند با زمان‌بندی و برنامه‌ریزی از بروز حوادث مختلف جلوگیری کند. او با افراد مختلفی آشنا می‌شود و حتی با بعضی از آن‌ها دوست هم می‌شود، اما این دوستی به خاطر مشغله‌های گری ادامه پیدا نمی‌کند.
گفتنی است هم اکنون مجموعه «رابینسن کروزو» از شبکه چهار سیما در حال پخش است که آخرین قسمت از این مجموعه 27 اسفندماه ساعت 12 بامداد روی آنتن می رود. و از چهارشنبه 28 اسفندماه هرشب سریال « دربرابر آینده » از قاب شبکه دانایی و خردورزی پخش و روز بعد ساعت 18 بازپخش می شود.
گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما،هر شب مجموعه ای از بهترین سریال های خاطره انگیز ایرانی و خارجی را روی آنتن می برد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها