دو فیلم کوتاه از وس اندرسون از شبکه چهار

تاریخ انتشار: چهار شنبه 18 بهمن 1402
دو فیلم کوتاه «قو» و «سم» ساخته وس اندرسون از شبکه چهار پخش می‌شود.
تعداد بازدید: 216 دریافت فیلم

وس اندرسون در سال 2023 چهار فیلم کوتاه براساس مجموعه داستان‌ کوتاهی به‌ نام «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش داستان دیگر»، نوشته رولد دال را در سال 1977 میلادی ساخته است که دو عنوان از آنها به نام های "قو" و "سم" جمعه، ۲۰ بهمن، ساعت ۲۰:۲۰ برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
وس اندرسون (Wes Anderson) کارگردان مولفی است که در سوابق هنری او سه بار نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه و یک‍بار نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی به چشم می‌خورد.
داستان فیلم قو (The Swan) که یک کمدی سیاه است، پسربچه‌ای باهوش و درون‌گرا با جثه‌ای کوچک را نشان می‌دهد که درگیر قلدری و آزار و اذیت دو پسر نوجوان بزرگتر از خودش می‌شود و مسیر کشمکش این پسر با دو نوجوان را تا رسیدن به پایانی تأمل برانگیز، دنبال می‌کنیم.
داستان فیلم سم (Poison) اما درباره مردی ست که توسط ماری گزیده شده و نمی‌تواند از جایش تکان بخورد. دوست مرد، دکتری هندی تبار را خبر می‌کند و او مشغول آماده کردنِ پادزهری مخصوص می‌شود. اما زمانی که دکتر سعی دارد مار را از بدن بیمار جدا کند متوجه چیز عجیبی می‌شود و وقتی که درباره آن سوال می‌پرسد، خشم مرد جوان را برمی‌انگیزد...
بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ، رالف فاینز، بن کینکزلی، دو‌ پتل، الیل فورد و بنوآ هرلین در این فیلم های کوتاه ایفای نقش کرده‌اند.
لازم به ذکر است اندرسون در سال میلادی 2023 فیلم سینمایی بلند شهر سیارکی(Asteroid City) هم کارگردانی کرده که در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها