سرزمین نوروز، سرزمین شعر

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 اسفند 1402
ویژه‌برنامهٔ «سرزمین شعر» با حضور میهمانان کشورهای جغرافیای نوروز روی آنتن شبکه چهار می‌رود.
تعداد بازدید: 489

به گزارش روابط عمومی برنامهٔ سرزمین شعر، ویژه‌برنامه شب عید «سرزمین شعر» امشب و فردا شب (سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ اسفند و ۱ فروردین ) ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. 

ویژه برنامه شب عید «سرزمین شعر»، ساختار متفاوتی با برنامهٔ ‌شب‌های دیگر دارد و شامل بخش‌های متنوعی با حضور میهمانان مختلفی در حوزهٔ فرهنگ و هنر است. بخش رقابت شعری در این دو شب که برنامه به صورت ویژه است، برگزار نمی‌شود. 

در ویژه برنامه شب عید، سرگروه‌های برنامهٔ سرزمین شعر آقایان حبیبی کسبی، مصطفی محدثی، محمود اکرامی‌فر و علی داوودی و خانم‌‌ها فریبا یوسفی و نغمه مستشار نظامی و افسانه غیاثوند که مسئولیت هدایت و راهنمایی شاعران برنامه را در شب‌های مسابقه به عهده دارند، به عنوان مهمان در برنامه حاضر می‌شوند و گپ و گفت بهاری انجام می‌دهند. 

همچنین در این برنامه که در آستانه سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، میهمانان خارجی که همگی از خدمتگزاران زبان فارسی در سرزمین‌های نوروز هستند، حضور دارند. آذرمیدخت صفوی از هند و آهارون وارداریان از ارمنستان، عالیه قمبربکوا و آیمان بورانیایوا از قزاقستان و نعمت ییلدرم از ترکیه از جمله میهمانان ویژه برنامه نوروز «سرزمین شعر» است. 

از دیگر بخش‌های جذاب این ویژه برنامه، حضور علیرضا افتخاری، خواننده خوش‌صدای کشورمان است که با صدای زیبای خود فضای برنامه را تلطیف می‌کند. 

عارف جعفری، خوانندهٔ افغان نیز از دیگر میهمانان برنامه سرزمین شعر است که به اجرای موسیقی افغانستانی در برنامه می‌پردازد. 

«سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرده و قرار است در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش شود.

بازپخش این دو ویژه برنامه ساعت ۹:۳۰ روز بعد خواهد بود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها