ویژه‌برنامه‌های شبکه چهار در شب های قدر

تاریخ انتشار: جمعه 10 فروردین 1403
«سرزمین شعر؛ ویژه شعر علوی»، «ماجرا؛ کارگزاران حکومت علوی» و پخش مستقیم مراسم احیای شب قدر ویژه‌برنامه‌های شبکه چهار در لیالی قدر خواهد بود.
تعداد بازدید: 111

همزمان با لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام، برنامه سرزمین شعر از قالب مسابقه خارج شده و در قالب یک ویژه برنامه با عنوان «سرزمین شعر؛ ویژه شعر علوی»  با پرداختن به شعر علوی به روی آنتن شبکه خواهد رفت. در این ویژه‌برنامه تنی چند از شاعران آئینی کشور در برنامه حضور یافته و اشعار خود را در مدح امام علی علیه السلام خواهند خواند و مهمانان برنامه درباره شعر رمضان و نیایش با یکدیگر به گفتگو خواهند پرداخت.
میهمانان این ویژه‌برنامه عبارتند از: آذرمیدخت صفوی (استاد شعر و ادب از کشور هندوستان)، علیرضا افتخاری. محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، محمود اکرامی‌فر، مصطفی محدثی‌خراسانی، سیدمحسن حسینی، علی داودی، علی‌محمد مودب، احمد بابایی، محمدرضا طهماسبی، علیرضا قزوه، قاسم صرافان، مبین اردستانی، زهیر توکلی، محمد رسولی و...
همچنین اجرای این ویژه برنامه به عهده محمود حبیبی کسبی، شاعر شعر آیینی «شاه پناهم بده خواهد بود که در وصف امام رضا (ع) سروده شده است.
این ویژه‌برنامه از جمعه ۱۰ فروردین در شب‌های  قدر از شبکه چهار پخش شده و پس از آن روال عادی برنامه پی گرفته خواهد شد. ساعت پخش برنامه در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان ۲۱:۳۰ و در دو شب دیگر ۲۲:۳۰ می‌باشد.

برنامه «ماجرا» نیز از ۱۰ الی ۱۴ فروردین ماه، یک ویژه برنامه ۵ قسمتی با عنوان «کارگزاران حکومت علوی(ع)» را باحضور اندیشمندان تاریخ اسلام حوالی ساعت ۲۰:۲۰ این شب‌ها به روی آنتن شبکه چهار خواهد برد.
محمدحسین رجبی دوانی، ابوالقاسم علیدوست، جواد سلیمانی، محسن قنبریان و سید جمال‌الدین دین‌پرور مهمانان برنامه در هر یک از این شب‌ها هستند. 
همچنین در شب‌های قدر پخش مراسم احیای شب قدر به صورت زنده از اماکن ویژه پوشش داده خواهد شد.

شایان ذکر است فیلم‌های سینمایی ساعت ۲۰:۳۰ در این چند شب پخش نخواهد شد.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها