بررسی زوایای مختلف زندگی امام موسی صدر در سری جدید «مصیر»

مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما عنوان کرد: «مصیر» ویژه برنامه ای برای پرداختن به مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایرانی و اسلامی

تاریخ انتشار: شنبه 9 شهریور 1398
سید احمد موسوی صمدی مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، از پخش سری جدید برنامه «مصیر»خبر داد.
تعداد بازدید: 1062

سید احمد موسوی صمدی مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما، در خصوص سری جدید برنامه مناسبتی «مصیر» گفت:«مصیر» ویژه برنامه ای برای پرداختن به مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایرانی، اسلامی است.
وی افزود: رویکرد مصیر توجه به وجوهی از زندگی فرهیختگان و بزرگانی است که کمتر مورد توجه پژوهشگران و مخاطبان قرار گرفته است.
صمدی گفت: در سری اول برنامه «مصیر» به زوایای مختلف اندیشه های شهید مطهری پرداختیم. در «مصیر2» ابعاد شخصیتی،سبک زندگی و وجوه فکری و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی بررسی شد و در «مصیر3» حوزه تمرکزی برنامه به سمت سیره ی علمی و عملی امام موسی صدر می باشد.
مدیر گروه اجتماعی شبکه  چهار سیما در خصوص سری جدید «مصیر»گفت: از مهم ترین ویژگی های مصیر جدید مهمان های خاصی هستند که حوزه مطالعاتی و پژوهشی جدی ای در باب اندیشه های راهبردی امام موسی صدر داشته اند و یا ازنزدیکان ایشان دعوت شده است که به جز نسبت سببی، نسبت علمی و تداوم اندیشه های امام موسی صدر را هم در فعالیت هایشان پیگیری کرده اند.
موسوی صمدی در ادامه گفت: ویژگی جدی «مصیر» بررسی زوایای مختلف زندگی امام موسی صدر با توجه به حضور موفق و چشم گیر ایشان در لبنان و ارتقاء سطح زندگی شیعیان لبنان و حرکت به سمت گفتگو و صلح بین الادیانی بوده است.
وی درخصوص تیم تهیه و زمان پخش برنامه گفت: تیم تحقیقاتی «مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری،پژوهشگری خانم محمدی و  کارگردانی یوسف بچاری از امشب 9  شهریور ماه در 10 قسمت، هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
موسوی صمدی در پایان گفت: ان شاالله تا آخر امسال مصیرهای دیگری را پیرامون شخصیت های برجسته دیگری همچون : علامه طباطبایی،آیت الله مصباح یزدی،شهیدآوینی، استاد صفایی حائری و دیگر بزرگواران تولید کرده و روی آنتن خواهیم برد.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها