ویژه‌های روز جهانی قدس از شبکه چهار

تاریخ انتشار: شنبه 11 فروردین 1403
طوفان الاقصی، رویای بازگشت، باهر، هناس و ویژه برنامه دیگر به مناسبت روز قدس در این هفته از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 63

«طوفان الاقصی»
این برنامه که هم‌زمان با عملیات ۷ اکتبر طوفان‌الاقصی  (۱۵ مهر) تا پایان سال ۱۴۰۲، هرروز به صورت زنده، به‌روی آنتن شبکه چهار رفته و رخدادهای به‌لحظه فلسطین و منطقه را با بازخوانی و تحلیل اخبار رسانه‌های داخلی و خارجی و گفتگو با کارشناسان مسائل غرب آسیا و تصاویر زنده از غزه، با اجرای کورش علیانی، پوشش داده است، به مناسبت روز جهانی قدس به آنتن شبکه باز می‌گردد و از امروز، ۱۱ فروردین، تا روز قدس به صورت زنده حوالی ساعت ۱۶ تقدیم نگاه علاقه‌‌مندان می‌شود.

مستند «رویای بازگشت»
مستند رویای بازگشت،  درباره  مسجدالااقصی و مبارزات مردم فلسطینی است برای اعمال مذهبی خود که از طرف صهیونیست به شدت سرکوب می‌شود. این مستند به انتفاضه‌های اول و دوم سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ و انتفاضه سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ فلسطینی‌ها نیز نگاهی می‌اندازد.
زمان پخش این مستند روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ساعت ۱۹ خواهد بود.

فیلم سینمایی «هناس»
فیلمی به کارگردانی حسین دارابی و بازی بهروز شعیبی، مریلا زارعی که برشی از زندگی علمی و خانوادگی شهید داریوش رضایی نژاد تا زمان شهادت ایشان را به تصویر کشیده است و در روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ساعت ۲۰:۳۰ تقدیم نگاه علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌شود.

مینی سریال «آخرین ایست بازرسی»
مینی سریال پنج قسمتی آخرین ایست بازرسی، پیرامون مقاومت مردم لبنان است به کارگردانی محمدهادی ناییجی و تهيه کنندگي سعيد سعدي که *از ساعت صفر بامداد روز جمعه،۱۰ فروردین به‌روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است.

«سیاحت غرب»
برنامه «سیاحت غرب» نیز در طی این هفته هر روز ساعت ۹ صبح گفتگو‌های شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی خارجی، با صاحبنظران مسائل فلسطین و غرب آسیا در مورد موضوعات مرتبط با فلسطین و فجایع غزه را به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی پخش می کند. 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها