ویژه‌برنامه افطار شبکه چهار مشخص شد

تاریخ انتشار: دو شنبه 16 اردیبهشت 1398
شبکه چهارسیما برای لحظات افطار، سری جدید برنامه تلویزیونی «معنای زندگی» را تدارک دیده است.
تعداد بازدید: 328

به گزارش ایسنا، شبکه چهار سیما برای ماه رمضان امسال برنامه گفت‌وگو محور «معنای زندگی» را در نظر گرفته است. این برنامه هر روز ساعت ۱۹ از این شبکه راهی آنتن می‌شود.

هدف برنامه «معنای زندگی» ارائه مباحثی نظری و کاربردی در عرصه کلان موضوع معنای زندگی عنوان شده است. همچنین ارتقای سطح آگاهی و تقویت و ترویج ادبیات و ارائه مهارت‌هایی به منظور دستیابی به زندگی بهتر در چهارچوب ادبیات فلسفی و دینی از دیگر محورهایی است که قرار است در این ویژه‌برنامه به آنها پرداخته شود.

پرداختن به مباحث نظری معنای زندگی و رویکرد مهارت‌افزایی در راستای زندگی بهتر از محورهای اصلی ویژه‌برنامه افطار شبکه چهار سیما عنوان شده است.

«امید و معنای زندگی» با حضور حجت‌الاسلام آذربایجانی، «آرامش و معنای زندگی» با حضور حجت‌الاسلام عباسی آغویی، «تکنولوژی و معنای زندگی» با حضور دکتر تقوی، «فلسفه و معنای زندگی» و «ادبیات و معنای زندگی» با حضور دکتر محمدتقی چاوشی، «هنر شعر و معنای زندگی» با حضور دکتر مهدی بنایی و … برخی از موضوعات این ویژه‌برنامه است که اجرای آن را محمد تقی موحد ابطحی بر عهده دارد.

در هر قسمت از برنامه فیلم‌ها و انیمیشن‌های کوتاه خارجی مرتبط با موضوع برنامه، پخش می‌شود که برای اولین بار و برای پخش در برنامه «معنای زندگی» تهیه و دوبله شده است.

برنامه «معنای زندگی» به تهیه‌کنندگی محسن کرمی محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است و از ۱۶ اردیبهشت ماه هر روز ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها