تهیه‌کننده شبکه چهار به جام‌جم خبر داد:شب‌های تئاتر تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 دی 1397
تعداد بازدید: 50

امیر قمیشی تهیه‌کننده شب‌های تئاتر از مجموعه برنامه‌های «شب‌های هنر» که هر شب از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود، از ادامه پخش این برنامه تلویزیونی و عدم تعطیلی آن پس از خداحافظی پیام دهکردی مجری این برنامه خبر داد.

قمیشی در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: خداحافظی پیام دهکردی مجری این برنامه که شنبه شب به روی آنتن رخ داد، اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود و ما از قبل در جریان این قضیه بودیم.

وی توضیح داد: در همان روز خداحافظی آقای دهکردی از برنامه، ما همراه با آقای محمدزاده سردبیر برنامه به دفتر آقای معینی‌پور، مدیر شبکه چهار سیما رفتیم و جلسه‌ای برگزار کردیم که این جلسه به منظور قدردانی از آقای دهکردی تشکیل شده بود.

قمیشی افزود: پیام دهکردی این روزها مشغول بازی در سریال تازه جواد افشار است. همچنین سفری به خارج از کشور نیز در پیش داشت و با توجه به اخلاق حرفه‌ای‌اش، ما را از چند هفته پیش در جریان این سفر قرار داد.

او خاطرنشان کرد: این اتفاق به هیچ عنوان به معنای تعطیلی برنامه نیست. تا این لحظه هیچ‌کس خبری مبنی بر این‌که من دیگر تهیه‌کننده برنامه نباشم، به من ابلاغ نکرده است و همین امروز در خصوص محتوای برنامه با دکتر معینی‌پور صحبت می‌کردم.

قمیشی در انتها از مذاکره با چند چهره مطرح تئاتر برای اجرای این برنامه و همچنین احتمال اجرای دوباره دهکردی پس از بازگشتش به ایران خبر داد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها