«عقیق» و «صراط» ویژه های شبکه4 برای عید سعید غدیر

تاریخ انتشار: دو شنبه 28 مرداد 1398
شبکه چهارسیما به مناسبت عید سعید غدیر خم با دو ویژه برنامه «عقیق» و «صراط» با مخاطبان خود همراه می‌شود.
تعداد بازدید: 240

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:ویژه برنامه زنده تلویزیونی «عقیق» به مناسبت عیدسعیدغدیرخم امشب (28 مرداد) در دو بخش به روی آنتن شبکه چهار می رود.
در این برنامه که اجرای آن را احمد شفا زاده برعهده دارد در دو بخش در ساعت های 20:30 و 22:30 به صورت زنده با بخش های متنوع ویژه عید غدیر پخش می شود.
گفتگو با دکتر معارف در خصوص واقعه غدیرخم و حضور دو گروه تواشیح 《الغدیر》 و 《اسراء》 از جمله بخش های این ویژه برنامه است.
برنامه مناسبتی «صراط» نیز ویژه عید غدیر روز سه شنبه 29 مردادماه ساعت 9 پخش می شود.
«جمال» عنوان قسمت نمایشی و فیلم کوتاه این برنامه است که در آن محمد ستوده، محمدرضا علی بک و محمد شیشه فروشان در آن ایقفای نقش کرده اند.
در خلاصه این بخش نمایشی آمده است: دو جوان که برای آماده سازی حسینیه جهت برگزاری جشن عید غدیر وارد حسینیه می شوند با پیرمردی برخورد می کنند که سخنانش برای آنها رنگ و بوی دیگری دارد ...
در قسمت مستند این قسمت از «صراط» با عبداله رحمانی مدیر اجرایی موکب امام حسین(ع) شهر قهدریجان و حجت اله رحمانی مسئول مرکز تخصصی تفسیر جامعه القران استان اصفهان و روحانی موکب امام حسین(ع) گفتگو شده است.
همچنین با حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شهر قهدریجان در خصوص عید سعید غدیرخم گفتگو شده است.
 «صراط» به تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می کند و موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان مجری طرح این برنامه  است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها