تکنیک های ارزیابی سلامت جنین در «پایان ناباروی»

تاریخ انتشار: شنبه 23 شهریور 1398
ششمین قسمت ازمجله تخصصی «پایان ناباروی» امشب با موضوع «تکنیک های ارزیابی سلامت جنین و نقش آن در افزایش موفقیت درمان ناباروری» به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
تعداد بازدید: 379

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: در ششمین قسمت از برنامه ترکیبی «پایان ناباروری» که امشب 23 شهریورماه با اجرای مینا هاشمی ساعت 19 به روی آنتن می رود، «تکنیک های ارزیابی سلامت جنین و نقش آن در افزایش موفقیت درمان ناباروری»با حضور دکتر مریم رفعتی متخصص ژنتیک و عضو هیات علمی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. خانم دکتر رفعتی، متخصص ژنتیک، به زبان ساده توضیح خواهند داد که استفاده از تکنیک‌های جدید ژنتیکی، چقدر و چگونه در بالا رفتن شانس موفقیت درمان ناباروری به روش آی وی اف یا میکرواینجکشن نقش دارند.
در بخش دیگری از برنامه، دکتر فاطمه حسینی نسب پزشک و عضو تیم تخصصی مرکزدرمان ناباروری ابن سینا هم توضیحاتی را در خصوص ارزیابی سلامت جنین ارائه میدهند.
در آیتم «مادرانه» این هفته «پایان ناباروری» زینب محبوبی راوی داستان واقعی و دست نوشته مادرانی می شود که  برای فرزندآوری مسیر طولانی و سختی را طی کرده اند.
«پایان ناباروری» به تهیه کنندگی مرجان بیات در 20 قسمت 50 دقیقه ای در گروه دانش شبکه چهار سیما با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید می شود. سری جدید این برنامه به صورت هفتگی شنبه ها ساعت 19 با اجرای مینا هاشمی و دکتر محمد کیاسالار پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها