مجری دهه شصتی امشب در شبکه 4

تاریخ انتشار: دو شنبه 16 اردیبهشت 1398
آخرین قسمت از فصل بهار برنامه ترکیبی «چرخ» که حوزه‌های مختلف علم و فناوری را مرور می کرد امشب پخش می شود. دور جدید این برنامه بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه 4 پخش می شود .
تعداد بازدید: 1068

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه علمی «چرخ» امشب یکشنبه 15 خرداد  تصمیم خود را برای یادآوری اخبار مهم علمی در حوزه کتاب و نشر عملی کرد. قرار است امشب وضعیت نشر کتاب های  علمی در ایران با حضور کاظم طلایی مدیر نشر طلایی و حامد کفاش مدیر نشر سایان بررسی شود. همچنین قرار است با سید امیر سادات موسوی سردبیر مجله سروش گشتی در دنیای کتاب های علمی بزنیم. 

همچنین یکی از آیتم‌های این برنامه با عنوان«صندلی علم‌سنج»، در گفت‌وگو با هنرمندان و سلبریتی‌ها هفت باور رایج بین مردم را بررسی می‌کند که این هفته الهه رضایی   مجری مشهور مهمان صندلی «علم سنج» این برنامه است. «۷ خبر» یکی از بخش‌های دیگر برنامه است که اجرای آن را ژورنالیست‏‌های علمی که اعضای هیات تحریریه برنامه هم هستند بر عهده دارند و هفت خبر مهم علمی هفته را از دیدگاه برنامه انتخاب و بررسی خواهند کرد.
سری جدید مجله علمی «چرخ»، هر هفته مهم‌ترین رویدادهای قلمرو دانش و فن‌آوری را با نگاهی تخصصی اما به زبانی ساده و قابل استفاده عموم، به بحث می‌گذارد. 
نخبگان و استادان ممتاز عرصه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، مهمانان این برنامه هستند که الهه بهبودی، تهیه‌کننده و محمدرضا مقدسیان و حسین فروتن مجریان آن هستند. 
«چرخ»، امشب ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها