با «چار کتاب» یک کتاب بیشتر بخوانیم

تاریخ انتشار: شنبه 15 مهر 1396
«چارکتاب» عنوان برنامه جدید شبکه چهار است که از منظری جدید و با نگاهی تازه به حوزه کتاب ورود پیدا کرده است.
تعداد بازدید: 257


به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:پرداختن به مقوله کتاب و کتاب خوانی همواره مورد توجه شبکه چهار سیما بوده است و ساخت برنامه های موفق و پرمخاطبی همچون کتاب 4، کارنامه،کتابنامه، طوطی نامه،فانوس، الف، کاغذ رنگی و ... در این حوزه خود گواه این ماجراست.
شبکه چهار سیما مدتی است ساخت برنامه در حوزه کتاب و کتابخوانی را مجددا در دستور کار خود قرار داده است و اینک با برنامه «چارکتاب» تلاش می کند تا  حس و حال خوب کتابخوانی را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد و همه اقشار جامعه را به مطالعه تشویق کند.
برنامه «چارکتاب» یک برنامه ترکیبی جذاب با محوریت رمانخوانی رمانهای پرفروش بازار است که بخشی از داستان هر کتاب توسط بازیگران تئاتر اجرا می شود. همچنین در خلال برنامه شاهد قسمتهای دیگر مانند داستان کوتاه، فیلم کوتاه، شعرخوانی و کلیپ شعر و موسیقی نیز خواهیم بود.
 این برنامه قصد دارد مخاطب را به شکلی جدید با دنیای ادبیات داستانی آشنا کند. طراح و کارگردان برنامه رضا خرّم و تهیه کننده آن عمران عبداللهی شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم را به عنوان شعار اصلی خود در نظر گرفته اند.
مجری برنامه شهاب شهرزاد از فعالان و کارشناسان فرهنگی دو دهه اخیر است که مولف چندین کتاب نیز میباشد. برنامه «چارکتاب» به صورت تخصصی به ادبیات داستانی میپردازد و قصد دارد تا در آینده با حضور نویسندگان مطرح این سرزمین رنگ و بویی متفاوت و متنوع به گسترش کتابخوانی دهد.
«چارکتاب» کاری از واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما است و شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها