فیلم سینمایی «نابخشوده» پنجشنبه7 شهریور و «سقوط» جمعه8شهریور

تاریخ انتشار: چهار شنبه 6 شهریور 1398
پنجشنبه پنجشنبه7 شهریور ساعت 21 و جمعه8شهریور ساعت 20:30
تعداد بازدید: 692

«نابخشوده» نام فیلمی وسترن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود محصول سال ۱۹۹۲ شرکت آمریکایی برادران وارنر است.این فیلم 8 شهریور از شبکه چهار پخش می شود.
در سال ۱۸۸۰ در ایالت وایومینگ، زنی توسط دو گاوچران مجروح شده و از ریخت می‌افتد. کلانتر شهر تنها به جریمه کردنشان اکتفا می‌کند. اما دوستان زن برای کسی که بتواند انتقامش را بگیرد هزار دلار جایزه می‌گذارند...

 

فيلم سينمايي سقوط (faaling down) با بازي مايكل داگلاس 
اين فيلم محصول مشترك دو كشور فرانسه و آمريكاست كه توسط جوئل شوماخر در سال 1993 كارگرداني شده است. فيلمنامه سقوط به قلم اب‌رو اسميت درباره يك مرد نظامي بيكار است كه نسبت به آنچه در سطح جامعه خود مي‌بيند حساس است و اين مسائل ذهن او را در اختيار خود گرفته‌اند. راهي كه او براي برخورد با اين مسائل در پيش مي‌گيرد، راهي غريب و خشونت آميز است. ويليام فوستر، شخصيت اصلي فيلم كه نقش آن را مايكل داگلاس بازي مي‌كند تنها چيزي كه مي‌خواهد اين است كه با آرامش به خانه‌اش برود و دخترش را در روز تولدش ملاقات كند. اما گويي همه چيز دست به دست هم داده تا برايش مشكل تراشي كند. رابرت دووال، باربارا هرشي، تيوزدي ولد، راشل تيكوتين، فردريك فارست، لوئيس اسميت، جوئي هوپ سينگر و ... ديگر بازيگراني هستند كه در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند. این فیلم در سال 1993، كانديد دريافت جايزه نخل طلا از جشنواره كن شده است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها