ترس از ازدواج بدلیل تجربه خاطرات تلخ در «اتاق شیشه ای»

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 مهر 1397
«چالش های ناشی از ترس از ازدواج » در برنامه امشب «اتاق شیشه ای» شبکه چهار به نمایش در می آید.
تعداد بازدید: 227

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: خاطرات تلخ حاصل از شکست عشقی افراد منجر به ترس و مقاومت در برابر ازدواج می شود. مشاهده شده است فرد شکست های عشقی و عاطفی در گذشته خود داشته که خود را به هیچ وجه در آن ها مقصر نمی داند. در اینگونه از موارد، فرد خود را در معرض قضاوت قرار نمی دهد و به جای اینکه ابتدا مشکل را درون خود ریشه یابی کند طرف مقابل را مقصر می داند و می گوید طرف مقابلم درک متقابل نداشت. اما بطور کلی ازدواج هراسی یک نوع ترس است، ترسی از یک پدیده شیرین که ممکن است حتی به بهبود وضیعت و شرایط فعلی بیانجامد.
برنامه امشب «اتاق شیشه ای» قصد دارد تلنگری به این دسته از افراد بزند و چالش های ناشی از ترس از ازدواج را بررسی کند.
« اتاق شیشه ای» نسخه ای تجویز نمی کند ولی پیشگیری و درمان مشکلات زوجین را از پشت شیشه ی اتاق مشاوره در برابر چشمان مخاطبان به نمایش می گذارد.
عدم خودشناسی، عدم شناخت طرف مقابل و از همه مهمتر عدم در ک صحیح از زندگی مشترک از جمله مسائلی هستند که در برنامه امشب اتاق شیشه ای، به طور تخصصی و روانکاوانه بررسی می شود.
مجموعه «اتاق شیشه ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد و آنها را به فکر کردن و تعمق کردن وادار کند.
این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی احمد ظریف رفتار از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:20 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها