شگفتیهای پوست در چرخ

تاریخ انتشار: یک شنبه 7 خرداد 1396
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: برنامه چرخ امروز در یک بخش ساختار و عملکرد پوست انسان و در بخش دیگر مهندسی ژئوماتیک و فناوری اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
تعداد بازدید: 258

آیا تاکنون به شگفتی های بدن انسان فکر کرده اید ؟ مثلاً چرا پوست بدن انسان ها رنگ های مختلف دارد ؟ چرا بعضی سفید و برخی سیاه و عده ای گندم گون هستند ؟ تفکر در هریک از موارد یاد شده و کشف علت های ان انسان را بیش از پیش با شگفتی های آفرینش خداوند آشنا می کند . چرخ در برنامه امروز به شگفتیهای پوست بدن انسان می پردازد. در این برنامه شهریار ربانی با حضور دکتر امیر هوشنگ احسانی ساختار و عملکرد پوست را مورد بررسی قرار میدهد .

در بخش دوم برنامه دکتر محمد کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشکده مهندسی ژئودزی و ژئوماتیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به مبحث مهندسی ژئوماتیک و فناوری اطلاعات مکانی می پردازد که ژئودزی معمولاً به طریقه یا روشی اطلاق میشود که برای تهیه نقشه های دقیق از یک منطقه بسیار وسیع نظیر یک کشور یا یک استان به کار می رود و در حقیقت یک نوع نقشه برداری است.

برنامه «چرخ» کاری است از گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی مریم فیروزی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:00 پخش و روز بعد ساعت 8:00  بازپخش می شود .

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها