مشت زن و مرد ایرلندی فیلم های پنجشنبه و جمعه این هفته

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 شهریور 1400
فیلم سینمایی مشت زن به کارگردانی جیم شرایدن محصول 1997 ایرلند پنجشنبه ساعت 20:30 و مرد ایرلندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی محصول 2019 آمریکا جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 320

بازگشت «مشت زن» پس از ۲۵ سال

فیلم سینمایی «مشت زن - The boxer» تولید سال ۱۹۹۷ کشورهای ایرلند و آمریکا، پس از آماده سازی مجدد آن با کیفیت تصویری بالا، پنج شنبه، ۱۸ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

این فیلم که در ژانر عاشقانه - ورزشی تولید شده، داستان دنی فلین است که پس از تحمل ۱۴ سال حبس به جرم پیوستن به ارتش جمهوریخواه ایرلند، از زندان آزاد می‌شود. او باشگاه مشت زنی راه اندازی می‌کند و به پسران جوان آموزش می‌دهد اما ارتش جمهوری خواه ایرلند خواهان بازگشت او به فعالیت‌های سیاسی است.

جیم شریدان،کارگردان این فیلم در سال ۱۹۹۸ موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره برلین شد و بازیگرانی همچون؛ دنیل دی لوئیس، امیلی واتسون، دارا دونلی و  فرانک کوکلن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم، روز بعد، در ساعت های ۲ بامداد و ۸:۳۰ بازپخش می شود.

 

استقبال از روز سینما با «مرد ایرلندی»

در آستانه ۲۱ شهریور، روز سینما، «مرد ایرلندی - The Irishman» آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی که در آن بزرگان عرصه بازیگری هم چون؛ رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی، هنرنمایی کرده اند، جمعه، ۱۹ شهریور، ساعت ۲۰:۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این فیلم که تاکنون ۷۳ جایزه از جشنواره‌های مختلف سینمایی دریافت کرده و در مراسم اسکار و بفتای سال ۲۰۲۰ نامزد دریافت جایزه در ۱۰ بخش بوده است، داستان زندگی فرانک شیرن (رابرت دنیرو) را دنبال می‌کند که گذشته خود را در دنیای جرم و جنایت و نقشی که در ناپدید شدن جیمی هوفا (آل پاچینو) در سال ۱۹۷۵ داشته، به یاد می آورد.

این درام زندگینامه ای - جنایی، شنبه، ۲۰ شهریور، ساعت ۸ ،تکرار خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها