بررسی ابعاد دشمنی امریکا با ملت ایران در گذشته و حال در برنامه «رودررو»

تاریخ انتشار: سه شنبه 14 آبان 1398
مجله سیاسی شبکه چهار سیما این هفته به بررسی ابعاد دشمنی امریکا با ملت ایران در گذشته و حال می پردازد.
تعداد بازدید: 154

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: گفتگوی زنده تلویزیونی «رودررو» چهارشنبه 15 آبان ماه با موضوع «ریشه‌های دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی ایران» روی آنتن می رود.
دکتر مراد عنادی مجری کارشناس برنامه این هفته میزبان دکتر سید نظام الدین موسوی کارشناس مسائل سیاسی می شود و با وی در خصوص ابعاد دشمنی امریکا با ملت ایران در گذشته و حال و شیوه‌های نوین این دشمنی می پردازد.
تسخیر لانه جاسوسی امریکا در 13 آبان سال 1358، نقطه اوج استقلال طلبی و استعمارستیزی ملت انقلابی ایران است که علاوه بر تثبیت حاکمیت ملی و سرزمینی در داخل جغرافیای ایران، همینه جهانی امریکا را در هم کوبید و زمینه‌های تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی و عبور از انواع توطئه‌های ضد انقلابی را فراهم کرد. اما ریشه‌های بی‌اعتمادی و بدبینی ملت ایران از استعمار جهانی امریکا را نه در دشمنی با انقلاب اسلامی که در مداخلات تاریخی عیله ملت ایران باید جست که نمونه‌های آن پیش از انقلاب و از جمله در کودتای امریکایی 28 مرداد علیه دولت ملی ایران روی داد، و در سال‌های بعد به شیوه‌های مختلف ادامه یافت.
این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و چهارشنبه ها ساعت 19:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها