حضور ندا سپانلو، مدیر محترم گروه دانش شبکه چهار در برنامه «به خانه بر می گردیم»

تاریخ انتشار: یک شنبه 16 تیر 1398
عصر روز شنبه 15 تیرماه، سرکار خانم سپانلو به عنوان نماینده شبکه چهار سیما در برنامه عصرگاهی «به خانه بر می گردیم» شبکه پنج سیما با اجرای قاسم بی نیاز حضور پیدا کرد.
تعداد بازدید: 1480 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در پی تبیین طرح جامع تابستانی معاونت سیما در تابستان سال 98، و پس از نشست خبری دکتر مسعود معینی پور در هفته گذشته، سرکار خانم ندا سپانلو به عنوان نماینده مدیر شبکه چهار سیما در برنامه عصرگاهی شبکه پنج سیما حضور یافته و از برنامه های تولید شده در شبکه چهار برای مخاطبان این شبکه در ایام تابستان خبر داد.

سپانلو درپاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص تعریف ساده و جامع از شبکه چهار، به شعار و شهرت شبکه چهار به شبکه فرهیختگان اشاره کرد و افزود: در چندسال اخیر در مدیریت و برنامه سازی ها تغییر رویکرد صورت گرفته بدین منظور که برنامه و مباحث تخصصی شبکه چهار با بیانی ساده تر و قابل درک تر برای عموم مطرح شود. به همین جهت شعار شبکه از فرهیختگان به شبکه «دانایی» تغییر یافت.

ایشان با اشاره به جشنواره فیلم های سینمایی در کنداکتور تابستان، عناوین سینمایی هفته جاری را اعلام کرد و از تحلیل کوتاه و در عین حال کارشناسی شده قبل از پخش سینمایی ها گفت.

سپانلو از فصل جدید چرخ و پخش این مجله علمی پرطرفدار شبکه چهار و حمایت مدیر شبکه برای پخش در 3روز هفته گفت. ( برنامه چرخ در فصل های نخشت از شنبه تا 4شنبه روی انتن می رفت که بدلیل مسائل و مشکلات مالی به یک روز در هفته تقلیل پیدا کرده بود.)

وی در ادامه از برنامه جدید شبکه چهار با اجرای دکتر شهاب اسفندیاری و میزبانی از شخصیت های فرهنگی جهانی در عرصه های مختلف علم و فرهنگ و هنر خبر داد و از مخاطبان دعوت کرد تا هرشنبه ساعت 21:30 برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» را مشاهده کنند.

مدیر گروه دانش شبکه چهار از سایر برنامه های در حال پخش نظیر «درس گفتار» نام برد و از آغاز پخش برنامه «شب های هنر» در تابستان خبر داد.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها