«رو در رو» بررسی می کند: سرنوشت سیاسی رئیس جمهوری امریکا چگونه خواهد بود؟!

تاریخ انتشار: چهار شنبه 6 آذر 1398
مجله زنده تلویزیونی «رودررو» امشب 6 آذرماه به بررسی سرنوشت سیاسی رئیس‌جمهوری امریکا می پردازد.
تعداد بازدید: 124

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، رودرروی این هفته، ابعاد بحران اوکراین‌گیت و چشم‌انداز استیضاح احتمالی دونالد ترامپ، چهل ‌و پنجمین رئیس‌جمهور امریکا را با حضور دکتر محسن اسلامی و دکتر رضا حجت شمامی از اساتید دانشگاه  واکاوی می کند.
رئیس کمیته استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: تحقیقات در مورد تعاملات دونالد ترامپ با اوکراین به زودی وارد فاز جدیدی می‌شود و قانونگذاران قصد دارند گزارشی منتشر کنند که می‌تواند به استیضاح ترامپ منجر شود. همچنین در ادامه تحقیقات کنگره درباره ماجرای «اوکراین‌گیت» و نقش وکیل شخصی رئیس‌ جمهوری آمریکا در این رسوایی، دادگاه نیویورک خواستار مشخص شدن تمام دریافتی‌های لابی‌گرانه «رودی جولیانی» از اشخاص خارجی شد. 
در ماجرای اوکراین‌گیت «دونالد ترامپ» متهم شده است که در تماس با رئیس جمهور اوکراین وعده‌هایی داده که منافع ملی آمریکا را در معرض خطر قرار می‌دهد. مطابق این خبر رییس‌جمهور امریکا مرداد ماه امسال در تماس تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، تلویحا اعطای کمک‌های نظامی به اوکراین را به پیشبرد تحقیقات قضایی علیه هلدینگ اوکراینی «بوریسما» که «هانتر بایدن» یکی از اعضای هیأت مدیره آن است، مشروط کرده است. 
«رودرو» با اجرای دکتر مراد عنادی و تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و چهارشنبه ها ساعت 19 به صورت زنده روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها