تعامل با روستائیان و معلمان در حل مشکلات کشور در برنامه «مادرم ایران»

تاریخ انتشار: شنبه 19 خرداد 1403
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برنامه «مادرم ایران» به تعامل با نخبگان روستایی و فرهنگیان شهرهای کوچک در حل مشکلات کشور می‌پردازد.
تعداد بازدید: 55

 برنامه مادرم ایران، که با نزدیک شدن به زمان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به روی آنتن شبکه می‌رود، برنامه‌ای است گفت‌‍وگو محور دربارۀ مسائل و چالش‌های کشور که با شکستن کلیشه مرکزگرایانه و نگاه عادلانه به ظرفیت‌های متنوع جغرافیایی کشور با ایجاد فرصت گفت‌وگو برای نخبگان روستائی و معلمان می‌کوشد جایگاه ۲۵ درصدی جمعیت روستایی نسبت به کل جمعیت ایران را برجسته کرده و ارزش نظام تعلیم و تربیت را به مسئولان تصمیم‌ساز کشور یادآوری کند.
در این برنامه طرح‌ها، وعده‌ها و مسائل کشور، بویژه مسائل مربوط به روستاها، که در کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری مطرح می‌شود، با اعضای شوراهای روستاهای کشور، نخبگانِ روستاها و معلمانِ شهرهای کوچک در جایگاه کارشناس، در قالب ارتباط اینترنتی، به بحث و گفت‌وگو گذاشته می‌شود. 
این برنامه در هر قسمت با برقراری ارتباط اینترنتی با دو کارشناس، می‌کوشد با نظرخواهی و دریافت دیدگاه‌های روستائیان و فرهنگیان برای مسائل و چالش‌ها، راه‌حل‌های کاربردی ارائه دهد. 
مادرم ایران از روز شنبه 19 خرداد، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 به مدت 30 دقیقه از شبکه چهار پخش شده و در ساعت‌های 1 بامداد و 8 صبح بازپخش می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها