ویژه برنامه های شبکه چهار در سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد

تاریخ انتشار: چهار شنبه 9 خرداد 1403
ماجرا و چند برنامه دیگر در سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد از 12 تا 16 خرداد از شبکه چهار
تعداد بازدید: 57

شبکه چهار در مهمترین برنامه مناسبتی خود به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد برنامه «ماجرا» را با عنوان «ماجرای نیمه خرداد» در پنج قسمت از 12 تا 16 خرداد ساعت 20:30 به روی آنتن می برد. دو قسمت اول این ویژه برنامه پیرامون بازشناسی اندیشه امام خمینی (ره) در برابر جریان تحریف امام و سه قسمت دیگر گزارشی دقیقی از قیام پانزده خرداد از منظر مبارزین و حکومت پهلوی و پیوند مردم و مرجعیت در این حماسه بزرگ خواهد بود.

عناوین این 5 قسمت عبارتند از: ۱-مکتب امام خمینی ۲-روش مبارزاتی امام خمینی ۳-زمینه های قیام ۱۵ خرداد۴-روایت ۱۵ خرداد ۵-نقش مرجعیت در ۱۵ خرداد.
همچنین در روزها 13 و 14 خرداد ساعت 22:30 گلچینی از برنامه های پخش شده مجموعه «برسد به دست فردا» که به حضرت امام خمینی(ره)، حوزه های علمیه و قیام 15 خرداد پرداخته، از شبکه چهار پخش خواهد شد.
مستندهای «روایت رهبری»، «تشییع بزرگ» و «تا صبح» نیز به همین مناسبت در جدول پخش شبکه چهار قرار گرفته اند. «روایت رهبری» یک مستند 3 قسمتی است که از روز یکشنبه 13 خرداد تا سه شنبه 15 خرداد درساعت 19  و مستند «تشیع بزرگ» و «تا صبح» به ترتیب در روزهای 13  و 14 خرداد در ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها