پخش فیلم های سینمایی فرزند چهارم و لامبورگینی در آخر هفته از شبکه چهار

تاریخ انتشار: چهار شنبه 27 اردیبهشت 1402
فیلم سینمای لامبورگینی در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت و فیلم سینمایی فرزند چهارم در روز جمعه 29 اردیبهشت 1402 از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 155

فیلم سینمای لامبورگینی در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 در ساعت 20:20 و فیلم سینمایی فرزند چهارم در جمعه 29 اردیبهشت 1402 رأس ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

فیلم خارجی لامبورگینی در گونه رندگینامه محصول مشترک ایتالیا و آمریکا سال 2022 به کارگردانی بابی مورسکو داستان زندگی فروچیو لامبورگینی بنیانگذار کارخانه لامبورگینی تولید کننده تراکتور و خودروهای پر سرعت را روایت می کند.

فیلم ایرانی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان و بازی مهدی هاشمی، حامد بهداد، مهتاب کرامتی، محصول سال 1391 است. داستان فیلم روایت زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری این جنس دغدغه‌ها، به موگادیشو مرکز کشور آفریقایی سومالی رهسپار می شود. در ابتدا اوضاع آرام است اما کمی بعد داستان غم انگیز کشتار مردم آواره در اردوگاهها ی پناهندگی شروع می شود . افرادی که همراه سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  به آنجا سفر کرده و قصد کمک به آن مردم درمانده را دارند دچار مشکلات فراوانی اند...

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها