هم‌افزایی و همکاری شبکه۴ و شبکه اینترنتی کتاب در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: دو شنبه 25 اردیبهشت 1402
شبکه چهار در چند برنامه و بخش جداگانه در روز با همکاری شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب (ketab.tv) سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را پوشش می دهد.
تعداد بازدید: 73

شبکه چهار سیما با استقرار در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارائه سه بخش  20 دقیقه ای در روز و برنامه اختصاصی کتاب چهار به اطلاع رسانی نمایشگاه و موضوعات حوزه کتاب و نشر می پردازد. بخش های سه گانه در ساعت های 10:30 صبح، 12:10 ظهر و 16:00 عصر بطور زنده از نمایشگاه به نمایش در خواهند آمد. دو بخش اول ساعت های 10:30 و 12:10 به اطلاع رسانی از نمایشگاه خواهد پرداخت و بخش اختصاصی ساعت 16:00 با عنوان «جلد دوم» با اجرای میثم رشیدی مهرآبادی، برنامه ای خواهد بود که با همکاری «شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب»، که به صورت زنده از تلوبیون پخش می شود، نگاهی تخصصی تر به حوزه نشر و کتاب خواهد داشت و با ناشران و نویسندگان گفتگو خواهد کرد. بینندگان این بخش پس از پایان زمان برنامه می توانند ادامه برنامه را از طریق شبکه کتاب از تلوبیون به تماشا بنشینند. 
برنامه کتاب چهار که بینندگان شبکه چهار پیشتر هم شاهد تماشای فصل ها و ویژه برنامه های آن از شبکه بوده اند این بار با تهیه کنندگی کوروش انصاری و اجرای کوروش علیانی در استودیوی شبکه چهار واقع در محل نمایشگاه کتاب به طور زنده به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه نیز در طی سلسله گفتگوهایی با شخصیت های شناخته شده حوزه کتاب و نشر، فضای نشر کتاب را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد داد. 
سی چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 20 الی 30 اردیبهشت ماه 1402 در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها