«تد کی» و «تاریک ترین ساعت» سینمایی های آخر هفته

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 اسفند 1401
پخش فیلم سینمایی «تاریک ترین ساعت» در روز پنجشنبه و «تد کی» در روز جمعه 4 و 5 اسفند 1401 از شبکه چهار
تعداد بازدید: 350

فیلم سینمایی «تاریک ترین ساعت» در روز پنجشنبه 4 اسفند 1401 به همراه نقد و بررسی در برنامه ساعت سینما وفیلم سینمایی جدید «تد کی» در روز جمعه 5 اسفند 1401 از شبکه چهار پخش می شود.

تاریک ترین ساعت محصول سال 2017  به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) است. در این فیلم  بازیگرانی چون گری اولدمن، لی لی جیمز، کریستین اسکات توماس به ایفای نقش پرداخته اند. در داستان فیلم به روزهای نخست جنگ جهانی دوم بر می گردد که سرنوشت اروپای غربی به تصمیمات نخست‌وزیر تازه‌ کار بریتانیا، یعنی وینستون چرچیل وابسته است. او بر سر دو راهی نبرد با «آدولف هیتلر» و یا مذاکره با او قرار دارد، تا اینکه ...

زمان پخش: پنجشنبه 4 اسفند 1401 20:30 همراه با نقد و بررسی در برنامه ساعت سینما

 

فیلم سینمایی «تد کی»  (Ted K) یک درام جنایی تاریخی محصول 2021 به نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی و تدوین تونی استون است . در این فیلم شارلتو کوپلی در نقش تد کاچینسکی بازی می کند. این فیلم وقایع منجر به دستگیری تد کاچینسکی را به تصویرکشیده می کشد. «تد کی» برای اولین بار در هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم برلین به نمایش درآمد وعموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و کارگردانی و استون مورد تحسین واقع شد. 

تد کی بر اساس داستان واقعی، تد کاچینسکی، کاوشی از زندگی او در لینکلن ومونتانا در سال‌های منتهی به دستگیری او به عنوان The Unabomber است. این فیلم سفری است به ذهن بدنام ترین و مرموزترین منزوی جنایتکار آمریکا که خشم رادیکال او در حملات مرگبار بمب، در بزرگترین شکار انسان در تاریخ آمریکا به اوج خود می رسد.

زمان پخش: جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 20:20

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها