تورق هنر با مجله شبانه «شب های هنر» شبکه چهار/ شب اول با پیام دهکردی

تاریخ انتشار: شنبه 14 مهر 1397
تئاتر، موسیقی، شعر، کتاب و سینما پنج برگ از مجله تصویری و شبانه «شب های هنر» شبکه چهار را تشکیل می دهند که هرشب از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.
تعداد بازدید: 97

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: «شب های هنر» برنامه جدید شبانه گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از امشب ساعت 23 هر شب با یک تیم تهیه و اجرای مختلف به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «کتاب» و «سینما» می رود.
بنابراین گزارش شنبه شب های این برنامه به حوزه تئاتر اختصاص دارد و تهیه کنندگی آن را امیرقمیشی عهده دار است. مجری تئاتری شب های هنر پیام دهکردی است و در قسمت اول که امشب به روی آنتن می رود میزبان دو چهره شناخته شده ی حوزه تئاتر، حسین مسافر آستانه و کوروش سلیمانی می شود و با آنها در خصوص «گرانی بلیط تئاتر» به گفتگو می پردازد.
یکشنبه شب موسیقی با اجرای رضا مهدوی و تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، دوشنبه شب شعر با اجرای محمود اکرامی فر و تهیه کنندگی کوروش انصاری، سه شنبه شب کتاب با اجرای مسعود دیانی و تهیه کنندگی حسین شاه مرادی، چهارشنبه شب سینما با اجرای مسعود فراستی و تهیه کنندگی سلمان وکیلی به ترتیب سایر شب های مجله شامگاهی «شب های هنر» را تشکیل می دهند.
«شب های هنر» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها