«رودررو» بررسی می کند: ظرفیت سازی برای جذب و بکارگیری نخبگان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 مرداد 1397
دکتر عبدالرضا مصری نماینده مجلس مهمان امشب «رودررو» شبکه چهار سیما می شود.
تعداد بازدید: 52

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: برنامه تلویزیونی «رودررو» با اجرای سیدمصطفی حسینی امشب (2 مرداد ماه) میزبان یک نمایینده مجلس و دو استاد دانشگاه می شود تا موضوع ظرفیت سازی برای جذب و بکارگیری نخبگان را مورد واکاوی قرار دهد.

بنیاد ملی نخبگان در سال 1385 به دستور مقام معظم رهبری تاسیس شد و وظایفی نظیر برنامه‌ریزی برای شناسایی، هدایت، حمایت مادی و معنوی از نخبگان، جذب، حفظ و به‌کارگیری  آنان برای ارتقای تولید علم و فناوری به این بنیاد محول شده است. حال با گذشت حدود 12 سال از تاسیس بنیاد ملی نخبگان، عملکرد این دستگاه ستادی؛ زیر بوته نقد قرار گرفته و تاثیر آن در جذب و هدایت نخبگان در عرصههای مختلف اقتصادی و اجتماعی قابل رصد و ارزیابی شده است.اینکه چه تعداد نخبه در 12 سال گذشته شناسایی، سازماندهی و به کارگیری شده‌اند، چه مشکلاتی پیش روی جامعه نخبگان کشور وجود دارد، و بنیاد ملی نخبگان چه میزان در تمهید شرایط برای فعالیت و اثرگذاری آنان تاثیر داشته است موضوع این هفته برنامه «رو در رو» است.

بنابراین گزارش در برنامه امشب، دکتر عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد مهدی نوری نژاد و دکتر محمد ناطق دو استاد دانشگاه با حضور در استودیو «رودررو» در این خصوص به گفتگو می پردازند.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها  ساعت 19 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها