«مهمانخانه» و معرفی «المپیک ویژه ایران»

تاریخ انتشار: شنبه 14 بهمن 1396
مجله ظهرگاهی شبکه چهار سیما، امروز به معرفی فعالیت های «المپیک ویژه ایران» می پردازد.
تعداد بازدید: 60

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: «المپیک ویژه ایران» یک برنامه چند وجهی ورزشی، اجتماعی و فرهنگی و در بر گیرنده تمرینات، مهارت آموزی و بازیهای ورزشی برای کودکان و بزرگسالان با اختلالات ذهنی و هوشی (ID) است. این افراد ضمن مهارت آموزی در میدانهای ورزشی، الگوهای مهارتی را در زندگی روزانه خود بکار برده و با افزایش اعتماد به نفس، خود را برای زندگی بهتر و موثرتر آماده می نمایند. از این رو خانواده ها، ضمن تغییر نگرش و تحکیم باور خود، با مشارکت در برنامه های ارتقاء سلامت المپیک ویژه، اجازه نمی دهند بخاطر داشتن کودک کم توان ذهنی، پویایی و نشاط خود و کودکشان را از دست بدهند.

به همین منظور برنامه «مهمانخانه» با اجرای امیرحسین مدرس امروز 14 بهمن با دعوت از دکتر اصغر دادخواه رئیس المپیک ویژه ایران و دکتر محمد کمالی عضو هیات امنا این مجموعه به معرفی بیشتر این المپیک می پردازد.

«المپیک ویژه»یک برنامه بین المللی سالانه در بر گیرنده تمرینات و بازیهای ورزشی برای بیش از چهارونیم میلیون کودک و بزرگسال کم توان ذهنی است. شرکت در این بازیهای برای تمام افراد از سن ۸ سال به بالا آزاد است و برنامه ها به نحوی طراحی می شوند که به تمامی سطوح توانایی خدمات رسانی داشته باشند.

در بخش دوم از برنامه امروز «مهمانخانه» دکتر محسن فدایی فوق تخصص جراحی پلاستیک با مخاطبان در خصوص جراحی های زیبایی صحبت می کند.

شایان ذکر است طبق روال روزهای شنبه در برنامه «مهمانخانه» استاد علیرضا شجاع پور شاعر و پژوهشگر شاهنامه، برای مخاطبان شاهنامه خوانی می کند.

برنامه «مهمانخانه» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا ضرغامی به یاد روزگار گذشته و براساس سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تلاش می کند به خانواده‌های ایرانی برای هنرمندانه زندگی کردن اطلاعات بدهد. این برنامه شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه چهار به صورت زنده پخش می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها