ارتقاء و بالندگی علوم انسانی در «زاویه» هفته

تاریخ انتشار: چهار شنبه 4 بهمن 1396
مناظره امشب برنامه «زاویه» شبکه چهار به این سوال پاسخ می دهد که: چگونه جشنواره هایی مانند فارابی باعث ارتقاء و بالندگی علوم انسانی می شود.
تعداد بازدید: 92

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: مجله علوم انسانی «زاویه» با اجرای عبدالله صلواتی هفته گذشته به این سوال پاسخ داد که آیا جشنواره فارابی باعث رشد و بالندگی علوم انسانی شده است؟ این برنامه امشب (4 بهمن ماه) در ادامه هفته گذشته به این سوال پاسخ می دهد که چگونه جشنواره هایی مانند فارابی باعث رشد و بالندگی علوم انسانی می شود؟

دکتر حسین میرزایی دبیر نهمین جشنواره بین المللی فرابی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر مجتبی زارعی عضو هیات علمی دانشگاه  دو کارشناسی هستند که دراین باره به گفتگو  و مناظره می پردازند.

نهمین جشنوارۀ فارابی در قلمروی علوم انسانی، امسال برگزار شد و از 42 نفر در رشته‌های مختلفی مانند تاریخ و جغرافیا، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم سیاسی، فقه و اصول، علوم قرآنی، هنر، انقلاب اسلامی، علوم اجتماعی، روانشناسی، و اخلاق و ادیان تقدیر شد.

«زاویه» به تهیه کنندگی حسین مروی تنها برنامه تخصصی تلویزیون در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌ برگزار می‌شود  و توانسته با ارائه مناظره های جذاب مباحث علوم انسانی و تضارب آرا، تعاملی چندسویه ایجاد کند.

«زاویه» کاری است از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما که به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 20:30از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 14:30 بازپخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها