پخش جدیدترین مستند «دیوید اتنبرو» از شبکه چهار سیما

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آذر 1400
دیوید اتنبرو : زندگی روی سیاره ما . «یک نفر بیش از هر انسان دیگری دنیای طبیعی را دیده است.»
تعداد بازدید: 481

مستند بلند «زندگی روی سیاره ما - A life on our planet» جدیدترین اثری که توسط سیلوربک فیلمز در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۵ آذر، ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این اثر که موفق به کسب سه جایزه از مراسم امی (Emmy) در سال ۲۰۲۱ شده و از سایت تخصصی IMDB امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کرده، ضمن معرفی تنوع زیستی و حیات جانوری سیاره زمین، فرایند نابودی و تخریب محیط زیست توسط فعالیت های انسانی در چند دهه اخیر را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. داستان این فیلم درباره ی مردی است که بیش از هر کس دیگری دنیای طبیعی را تجربه کرده است. این مستند منحصر بفرد اظهارات اوست.
مستند "زندگی روی سیاره ما"،  فیلمی مستند و بیوگرافی، محصول کشور انگلستان است. بازیگر این فیلم دیوید اتنبرو(Sir David Attenborough) است و به ایفای نقش می پردازد و کارگردان آن آلستر فوردگل می باشد که آثاری مستند همچون سیاره زمین، سیاره یخ‌زده و سیاره آبی را در کارنامه خود دارد. 
مستند ۸۰ دقیقه ای «زندگی روی سیاره ما» که با صدای جاودانه استاد نصرالله مدقالچی دوبله شده است، پنجشنبه 25آذر ساعت 22:10 پخش و روز بعد ساعت ۸ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها