آغاز فصل جدید برنامه‌ی‌ علمی شبکه‌ی چهار از یکشنبه 7 شهریور

تاریخ انتشار: چهار شنبه 3 شهریور 1400
فصل جدید مجله‌ی علم‌ و فناوری «چرخ» همراه با تغییراتی در فرم، محتوا و دکور از یکشنبه 7 مرداد 1400 روی آنتن شبکه‌ی چهار سیما می‌رود.
تعداد بازدید: 326 دریافت فیلم

چرخ به فصل هشتم رسید فصل جدید مجله ی علم و فناوری چرخ همراه با تغییراتی در فرم، محتوا و دکور از یکشنبه 7 مرداد 1400 روی آنتن شبکه ی چهار سیما می رود.

در فصل هشتم چرخ شاهد تغییراتی در بخشها و آیتم های برنامه خواهیم بود؛ در بخش تازه ها هر روز با حضور کارشناسان و روزنامه نگاران مهمترین اتفاقات حوزه های مختلف علم و فناوری را بررسی میشود.

در فصل جدید برنامه، یکشنبهها به چرخ امروز و به پرونده ها و گفت وگوهای مرتبط با موضوعات روز علم و فناوری، دوشنبهها به چرخ دیروز و موضوعات گذشته محور و سهشنبهها به چرخ آینده و موضوعات آینده محور اختصاص خواهد داشت. چهارشنبه ها هم در چرخ زندگی موضوعات علم و فناوری مرتبط با زندگی روزمره با حضور کارشناسان و استادان دانشگاه بررسی خواهد شد و کارشناسانی از حوزههای مختلف برای تعطیلات آخر هفته کتاب، فیلم، مستند، اپلیکیشن و ... در حوزههای علم و فناوری معرفی خواهند کرد. در فصل جدید چرخ در طول هر هفته گزارشهایی اختصاصی با اجرای حافظ آهی از مراکز علمی ایران و دانشگاهها تولید و پخش خواهد شد و مخاطبان برنامه با مهمترین بخشها و چهره های علمی و پژوهشی این مراکز و دانشگاهها آشنا خواهند شد. مجله ی تصویری چرخ مهمترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمرهی زندگی را با نگاهی تخصصی و بهزبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی میکند. چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه ی چهار سیما پخش می شود. مجری چرخ محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها