شبکه چهار «مواضع شهید بهشتی» را روی آنتن می برد

تاریخ انتشار: یک شنبه 6 تیر 1400
مجموعه  مستند «مواضع بهشتی» به مناسبت چهلمین سالگرد شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر از یکشنبه 6 تیرماه به مدت 4شب، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
تعداد بازدید: 249 دریافت فیلم

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، گروه اجتماعی این شبکه  به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در حادثه 7 تیر1360 ،  دو برنامه  مصیر و مواضع بهشتی، ویژه گرامیداشت یاد ایشان تدارک دیده شده است.
در مجموعه مستند 4قسمتی مواضع بهشتی کاری از کانون اندیشه جوان با همکاری گروه اجتماعی شبکه چهار است که در آن آرا و نظریه های شهید سید محمد حسینی بهشتی بررسی خواهد شد، همچنین در این برنامه به موضوعاتی نظیر : 
او چگونه می اندیشید؟
نظرات او در حوزه عدالت، آزادی ها اجتماعی، تعلیم و تربیت، ارکان اصلی نظام اجتماعی، نهاد و نهادسازی چه بود؟
درباره معماری حقوقی او بر قانون اساسی چه می دانید؟

پرداخته می شود و اینکه اساسا شهید بهشتی را آنطور که شایسته است باید شناخت؛ 
این مجموعه مستند از یکشنبه 6 تیر تا چهارشنبه 9 تیر هرروز ساعت 19 پخش خواهد شد.

برنامه «مصیر» نیز به همین مناسبت با برررسی ابعاد فکری این شهید بزرگوار با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایزدهی و اجرای  دکتر عطاءالله بیگدلی  روی آنتن می رود. این برنامه امشب (یکشنبه 6تیر) ساعت21 از شبکه چهار پخش می شود.
«مصیر» با پخش های آیتم های تولیدی و گفتگو با مهمانان با محوریت موضوعاتی چون شیوه تبلیغ نوین، عدالت، تشکیلات و کادرسازی، مدیریت انقلابی و ... تهیه و پخش می گردد. از بخش های دیگر این برنامه می توان به معرفی کتاب های منتشر شده در خصوص شهید بهشتی اشاره کرد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها