پخش مستند «کاوش در کیهان» از شبکه چهار سیما

تاریخ انتشار: دو شنبه 3 خرداد 1400
مجموعه مستند دوقسمتی«کاوش در کیهان» ، که تولید سال ۲۰۱۸ آمریکاست، در قالب برنامه (چهار سوی علم) روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۴ و ۵ خرداد، ساعت ۲۲، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
تعداد بازدید: 1625 دریافت فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، "کاوش در کیهان - discovering the cosmos" به کارگردانی Tom Beard، عنوان مجموعه مستند دو قسمتی جدیدی است که در آن از ایستگاه فضایی، تصاویر منحصر به فردی از زمین مشاهده خواهد شد و امکان زندگی در سیارات دیگر و ایده هایی برای کلونی کردن یک سیاره دیگر بررسی می‌شود.
در اپیزود اول این مجموعه متند دو قسمتی با عنوان "تصویرزمین از فضا"(با نام اصلی Discovering the Cosmos :Earth from Outer Space) دست بر روی سوژه‌هایی در زمینهٔ دانش فضایی گذاشته است که کم‌تر دربارهٔ آن‌ها صحبتی شده و به ندرت اثری با این سوژه‌ها مواجه شده ایم. این قسمت  به نگاه به زمین از ایستگاه فضایی م یپردازد و تغییرات زمین را مورد بررسی قرار می دهد ...

در اپیزود دوم این مستند با عنوان "ترک زمین ، (با نام اصلی Discovering the Cosmos :Leaving Earth) " خواهیم دید: کره زمین برای مدتها خانه بشر بوده اما اکنون با افزایش جمعیت احتمال دارد سیاره زمین نتواند برای مدت طولانی بشر را تامین کند .بنابرین بشر باید دست به اقدامات جدی بزند که یکی از آنها زندگی در سیاره ای دیگر است .  اما در یک جهان بیگانه چگونه می توان دوباره تمدن مان را بنا کنیم . این مستند ایده هایی برای کلونی کردن یک سیاره دیگر را اراءه می دهد .

«چهار سوی علم» به همت تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب ساعت 22 یک مستند جذاب و دیدنی و البته بکر و جدید را از سراسر دنیا تقدیم علاقمندان و مخاطبان شبکه چهار می کند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها