اعلام ویژه برنامه های شبکه چهار سیما در آستانه روز جهانی قدس

تاریخ انتشار: چهار شنبه 15 اردیبهشت 1400
شبکه چهار سیما در روز جهانی قدس ویژه برنامه های «جغد جنگ » ، سینمایی «ابو زینب» ، «ساعت 6 به وقت واشنگتن» و «سوره» را روی آنتن می برد.
تعداد بازدید: 190

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، مستند «جغد جنگ » سه شنبه 14 اردیبهشت  ساعت ۱۶:۳۰  پخش شد.
فیلم سینمایی «ابو زینب» فیلمی به کارگردانی علی غفاری محصول سال ۱۳۹۳ است.
این فیلم در مورد زندگی استشهادی عامر کلاکش اشت و به ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی در سال‌های اشغال این کشور به دست اسراییل می‌پردازد. این فیلم روایتگر ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای است که با تحمل رنج‌های فراوان، رازی را در سینه نهفته دارد.
سینمایی ابو زینب پنجشنبه 16 اردیبهشت ساعت 20:30 از فیلمخانه شبکه چهار سیما تقدیم علاقمندان می شود.

برنامه «سوره;فصل قرآن» با اجرا و سردبیری مسعود دیانی و تهیه کنندگی مرتضی روحانی تولید گروه فرهنگ و اندیشه شبکه۴است که در ایام ماه مبارک رمضان با رویکردی جدید و اُنس بیشتر با معارف قرآن پخش می شود. 
رویکرد فصل جدید سوره اختصاص دارد به : قرآن شناسی جریان‌ها، چهره‌ها و اندیشمندان از جمله نقاط تمرکز این فصل از برنامه تلویزیونی سوره است. در بخش‌های دیگری از برنامه نیز چند مسئله مهم و مورد بحث در جامعه همچون مسئله تغییر، عدالت، اکثریت و اقلیت، ملیّت، مالکیت، نابرابری و .. از دیدگاه قرآن با حضور صاحب‌نظران بررسی شده است. قرآن شناسی جریان‌ها و نحله‌هایی چون اخوان‌المسلمین، سلفی‌های جهادی، چپ اسلامی، فمینیسم، مستشرقین و ... نیز از جمله موضوعاتی است که در این فصل از سوره به آن پرداخته شده است.
 برنامه «سوره» هر شب ساعت 22 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود. این برنامه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 22 پخش و ساعت 14 بازپخش می شود که پنجشنبه 16 اردیبهشت شب ساعت ۲۲ ویژه روز قدس روی آنتن خواهد رفت.
مستند «ساعت 6 به وقت واشنگتن» به کارگردانی امیرحسین نوروزی تولید سازمان رسانه ای اوج ،  روایت چگونگی شکل گیری رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین اشغالی و ماجرای مذاکرات کمپ دیوید و پیمان ننگین کمپ دیوید که بین مصر و رژیم صهیونیستی در زمان انورسادات به امضا رسید و تاثیرات آن در سطح منطقه را بررسی می کند. این مستند جمعه 17 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 روی آنتن خواهد رفت.

دسته بندی :
برچسب :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها