در شبکه چهار بررسی می شود: تبین جایگاه هنرهای نمایشی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ انتشار: شنبه 9 شهریور 1398
برنامه «شب تئاتر» از مجموعه شب های هنر امشب (9 شهریورماه) میزبان سيد امين مؤيدي مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شود.
تعداد بازدید: 81

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: برنامه «شب تئاتر» با اجرای منوچهر اکبرلو این هفته میزبان سيد امين مؤيدي مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شود.
در این برنامه با وی درباره طرح ساماندهی موسسات و انجمن های معاونت هنری صحبت خواهد شد. همچنین طرح پرسش هایی درباره کاهش تصدی گری دولت در عرصه تئاتر، روند کاهش صدور مجوزها در حوزه فرهنگ و هنر و آینده حمایت بر تولیدات تئاتری به ویژه در شهرستان ها از جمله محورهای این گفتگوی شبانه است.
برای آشنایی با نظرات متنوع در این زمینه ها گفتگوهایی تلفنی نیز با ایرج راد رییس هیات مدیره خانه تئاتر درباره طرح امنیت شغلی هنرمندان، آرش خیرآبادی رییس انجمن های هنرهای نمایشی خراسان رضوی و حسین مسافرآستانه از موسسان انجمن هنرهای نمایشی انجام می شود.
بررسی و تحلیل رویدادهای هفته، معرفی نمایش های روی صحنه و نیز معرفی کتاب از دیگر بخش های این برنامه است.
«شب تئاتر» از مجموعه «شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که شنبه ها ساعت 23 به صورت زنده روی آنتن می رود. تهیه کنندگی این برنامه را امین اشرفی برعهده دارد و سردبیری و اجرای آن را منوچهر اکبرلو عهده دار است.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها