«چرخ» میزبان رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

تاریخ انتشار: یک شنبه 11 مهر 1400
بیستمین قسمت فصل هشتم «چرخ» به بررسی رشته‌های جدید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مقطع کارشناسی‌ارشد اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود.
تعداد بازدید: 162

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از «چرخ»، پویا پاک‌نژاد، مجری-کارشناس بخش‌ «تازه‌ها» با محمد کرباسی، روزنامه‌نگار فناوری درباره‌ی مهم‌ترین خبرهای این روزهای دنیای فناوری گفت‌وگو خواهد کرد.

در بخش دیگری از «چرخ»، دکتر سیدداریوش طاهرزاده، دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران با دکتر فرهاد یزدان‌‌دوست، رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درباره‌ی اضافه شدن رشته‌های مهندسی متریونیک و گرایش رایانش تصاویر پزشکی در مهندسی پزشکی گفت‌وگو می‌کند. در سال­های اخیر، با معرفی شیوه‌های جدید تصویرگری پزشکی و در اختیار قرار گرفتن داده‌­های متنوع و حجیم تصویری، نیاز جدید و روزافزونی به متخصصین تحلیل هوشمند داده‌­های تصویری پزشکی در مراکز تشخیصی و درمانی پزشکی ایجاد شده است که با گذشت زمان، ضرورت تربیت نیروی متخصص در رایانش تصاویر پزشکی را هر چه بیشتر محسوس می‌کند.  در بخش دیگری از این قسمت «چرخ» گزارش حافظ آهی از دانشگاه شهید ستاری و گفت‌وگو با سرهنگ رضا پایرون در دانشکده‌ی پهپادی این دانشگاه روی آنتن خواهد رفت. فصل هشتم مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده و به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها