«رو در رو» با :راهکارهای عبور از تحریم و تحریف در شبکه چهار سیما

تاریخ انتشار: چهار شنبه 15 مرداد 1399
مجله سیاسی رو در رو شبکه چهار سیما در برنامه پیش رو (پنج شنبه 16 مرداد ساعت 19) میزبان ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و احمدنادری، عضو کمیسیون آموزش مجلس خواهد بود.
تعداد بازدید: 230

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این برنامه به بررسی راهکارهای عبور از تحریم و تحریف، در شرایط حاکم بر جامعه پرداخته خواهد شد.
فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره تحریف و تحریم  به ‌مناسبت عید سعید قربان مانند همیشه یک مفهوم جدید به گفتمان مقاومت افزود و آن را مورد توجه قرار داد.
سیاه‌نمایی، بزرگ نشان دادن نقاط ضعف، کوچک نشان دادن و یا اختفای دستاورد‌ها و موفقیت‌ها، تخریب چهره‌های پاک و سالم و مبرا کردن عناصر فاسد، ازجمله استراتژی‌های دشمن در جریان تحریف است که  لازم بوده که قاطبه جامعه و عناصر جبهه مقاومت هوشیارانه این جریان را بشناسند و در مقابل آن اقدامات لازم را صورت دهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر با تأکید بر اینکه «به موازات جریان تحریم، یک جریان تحریف حقایق و واژگون نشان دادن واقعیات هم وجود دارد»، فرمودند: «هدف این جریان، ضربه زدن به روحیه مردم و دادن آدرس غلط درباره علاج تحریم است».
آمریکایی‌ها در چارچوب تحریم‌ چند هدف دارند که در هدف کوتاه‌مدت با واژه‌سازی "تابستان داغ" کوشیدند ملت ایران را در برابر دولت و حکومت قرار دهند، در هدف میان مدت، تلاش کردند مانع پیشرف کشور شوند و در هدف بلند‌مدت هم روی ورشستگی اقتصادی ایران تمرکز دارند.
 هر سه هدف آمریکایی‌ها اما با هوشیاری ملت ایران، اتکاء به دانش بومی و تقویت اقتصاد ملی و جداسازی آن از نفت، با شکست رو‌به‌رو شده است.
با وجود شکست سیاست های تحریمی آمریکا اما باید برای  بی اثر کردن تحریم ها هوشمندانه عمل کرد.
 مجله سیاسی و هفتگی «رو در رو» کاری از گروه سیاسی شبکه چهار و به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور و اجرای سیدحسین حسینی است که هر پنجشنبه ساعت 19 به طور زنده روی آنتن می رود و به بررسی مهمترین مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز کشور و جهان می پردازد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها