رشد مخاطبان فرهیخته شبکه چهار در پاییز امسال

تاریخ انتشار: شنبه 19 بهمن 1398
نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات درخصوص میزان مخاطبان شبکه‌های مختلف در فصل پاییز امسال منتشر شد.
تعداد بازدید: 1095

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص میزان مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی مشخص شد ۷۶٫۳ درصد از مردم در فصل پاییز امسال بیننده حداقل یکی از برنامه‌های سیما بوده‌اند که در این میان شبکه «چهار» با 11 درصد مخاطب و افزایش  ۶٫۲ درصد، نسبت به پاییز سال 97 با رشد مخاطب مواجه شده است.
در فصل پاییز، به طور میانگین بینندگان در هر شبانه‌روز، سه ساعت و ۱۶ دقیقه پای برنامه‌های سیما نشسته‌اند. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد در میان رسانه‌های موجود در کشور، تلویزیون با ۵۵.۷ درصد همچنان محبوب‌ترین رسانه برای مردم است. در رتبه‌های بعدی اینترنت (۱۶.۳ درصد)، شبکه‌های اجتماعی (۱۳ درصد)، ماهواره (۸.۶ درصد)، رادیو (۴.۹ درصد) و روزنامه و مجلات (۱.۵ درصد) قرار می‌گیرند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها