همه چیز درباره "اندومتریوز" در برنامه "پایان ناباروری"/ اندومتریوز و دردهای لگنی در «پایان ناباروری»

تاریخ انتشار: شنبه 11 آبان 1398
مچله ی پزشکی «پایان ناباروری» امروز 11 آبان ماه با موضوع «اندومتریوز و دردهای لگنی بانوان» روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
تعداد بازدید: 429

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، برنامه «پایان ناباروری» امروز، موضوع اندومتریوز و دردهای لگنی بانوان را با حضور دکتر عاطفه گرگین فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته و عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا مورد بررسی قرار می دهد.
متأسفانه آمار ابتلا به اندومتریوز در کشور ما رو به افزایش است و شاید بهتر است بگوییم شناخت پزشکان نسبت به این بیماری بیشتر شده و بنابراین، بیشتر از قبل تشخیص داده می شود، به کسانی که به آندومتریوز مبتلا هستند یا سابقه دردهای شدید پریود دارند، دیدن این برنامه توصیه می شود.
در بخشی از برنامه دکتر آراسته ، اورولوژیست در خصوص جراحی برای درمان اندومتریوز صحبت می کنند.
آیتم «مادرانه»، دست نوشته‌های واقعی از زنانی که در مسیر فرزندآوری مسیر دشواری را طی کرده اند با اجرای گیتی خامنه یکی دیگر از بخش های مجله «پایان ناباروی» امشب است.
مجله ی علمی پایان ناباروری، کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما، به تهیه کنندگی مرجان بیات با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است که شنبه‌ها ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه را مینا هاشمی و دکتر محمد کیاسالار برعهده دارند.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها