«ضیافت عاشورایی» پاسخ می دهد: دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع) برای امروز ما چیست؟

بیان « دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع)» در ضیافت عاشورایی شبکه4/ حجت الاسلام دکتر محسن الویری مهمان شب سوم «ضیافت عاشورایی»

تاریخ انتشار: دو شنبه 11 شهریور 1398
تعداد بازدید: 146

حجت الاسلام دکتر محسن الویری مهمان سومین شب برنامه «ضیافت عاشورایی» شبکه چهار می شود. 
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، دکتر مالک شجاعی در سومین برنامه از ضیافت عاشورایی میزبان حجت الاسلام دکتر محسن الویری دانشیار دانشگاه باقر العلوم(ع) با موضوع «دلالت های استنادات قرآنی قیام حسینی (ع) برای امروز ما » خواهد بود.
بنا بر این گزارش برنامه پیش رو به دلالت های فرهنگی معرفتی استنادات قرآنی و نسبت های آن با فرهنگ معاصر اختصاص دارد و دکتر مالک شجاعی مجری برنامه در ضیافت عاشورایی امشب قصد دارد با حضور دکتر الویری به مسئله اندیشیدن به منزلت  تمدنی و هویتی دین در دنیای جدید که تبدیل به دغدغه ای برای عالمان مسلمان امروز ماست بپردازد. اینکه اساسا برای داشتن یک حیات و زیست مومنانه در فرهنگ معاصر چگونه باید تعادل و بین آموزه های دینی و مقتضیات امروز را برقرار کرد، مسئله دیگری است که بدان پاسخ داده خواهد شد. 
برنامه ضیافت عاشورایی با اجرا و سردبیری دکتر مالک شجاعی و تهیه کنندگی فالیزی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چار سیماست که ویژه ایام محرم تولید و هرشب ساعت 23 از این شبکه پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها