«نوری که نمی‌توانیم ببینیم» از شبکه چهار ساطع می‌شود.

تاریخ انتشار: چهار شنبه 7 شهریور 1403
مینی سریال نوری که نمی توانیم ببینیم یک درام جنگی و تاریخی است محصول ۲۰۲۳ آمریکا که از 10 شهریور از شبکه چهار پخش می‌شود.
تعداد بازدید: 193 دریافت فیلم

مینی سریال جدید۴ قسمتی «نوری که نمی توانیم ببینیم»  (All the Light We Cannot See) یک درامِ تاریخی و جنگی است محصول 2023 آمریکا به کارگردانی استون نایت که اولین قسمت آن قرار است ازبامداد 10 شهریور از شبکه چهار پخش شود.
 
این سریال داستان ماجراهای دختر جوان نابینایی است که در طول اشغال فرانسه به دست آلمان نازی سعی می‌کند با پیام‌های کدگذاری‌شده در یک موج رادیویی محلی به مقاومت کمک کند. از سویی دیگر سرباز جوانی آلمانی هم که متخصص کشف فرکانس‌‌های رادیویی است به دلیل علاقه‌ای که به صدای این دختر پیدا کرده و پیشینه مشترکشان سعی دارد تا از او حفاظت کند.

«نوری که نمی توانیم ببینیم» سریالی بسیار خوش‌ساخت با قصه‌ای به شدت درگیر ‌کننده و چندوجهی که هم داستان عاطفی را بر بستر علاقه به رادیو تعریف می‌کند هم موقعیت‌های هیجان‌آور و پرتعلیقی را می‌سازد و هم با نمایش وحشت جنگ، این پدیده شوم را به نقد می‌کشد و تلاش می‌کند نور عشق و انسانیت را از غبار جنگ ساطع کند. سریال برنده و نامزد حدود 20 جایزه از جشنواره ها و جوایز مختلف و معتبری مانند گولدن گلوب و امی شده است.

پخش این مینی سریال از بامداد شنبه ۱۰ شهریور آغاز می شود و به مدت چهار شب ادامه خواهد یافت و در ساعت‌های 11 و 18 همان روز تکرار خواهد شد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها