خاطره بازی با فیلم‌های عاشورایی در شبکه چهار / «روایت عشق» آغازگر «ردپای عشق»

تاریخ انتشار: یک شنبه 18 شهریور 1397
سریال «روایت عشق» در اولین قسمت از «ردپای عشق» پخش و تحلیل می شود.
تعداد بازدید: 213

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: شبکه چهار سیما که در دهه اول محرم هر روز یک سریال خاطره انگیز محرمی را در قالب برنامه «ردپای عشق» به روی آنتن می برد،برای قسمت اول ،اولین سریال عاشورایی تلویزیون با عنوان «روایت عشق» را برای پخش در نظر گرفته است.

«روایت عشق» مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی علاءالدین رحیمی و زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، محصول سال ۱۳۶۴ است.این سریال در دهه ۶۰ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد و البته تا سال‌های سال همزمان با ایام محرم بازپخش می‌شد.

«روایت عشق» در واقع اولین سریال تلویزیونی است که بعد از انقلاب اسلامی درباره حوادث قیام عاشورا و نبرد کربلا ساخته شد. در این سریال افرادی چون: زنده یاد انوشیروان ارجمند، روانشاد مهین دیهیم، علی اوسیوند و… به ایفای نقش پرداختند.

«روایت عشق» در کنار روایت حوادث کوفه تا پیش از قیام عاشورا حرکت کاروان امام حسین(ع) به سمت کربلا و فجایع روز عاشورا و ستمی که به خاندان پیامبر اسلام(ص) و فرزندان آن حضرت وارد شد را در قالب تلویزیون آورد و به تناسب بضاعت آن روز این مجموعه اثر قابل توجهی در زمینه به تصویر کشیدن حماسه حسینی به شمار می رفت.

مجموعه «ردپای عشق» به تهیه کنندگی حسین مروی از روز اول محرم (20 شهریور) هر روز ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها