احمد نقیب زاده و سید جلال دهقانی فیروزآبادی میهمانان این هفته برنامه این‌.ج‌.ا

تاریخ انتشار: چهار شنبه 17 مرداد 1397
عمق راهبردی یکی از مولفه های قدرت ملی کشورهاست که جمهوری اسلامی ایران نیز از آن برخوردار است. برخورداری از این سرمایه بزرگ، در سالهای اخیر پس از تدابیر و تلاشهای فراوان و هزینه های بسیار فراهم شده و توانسته به افزایش ضریب امنیت کشور کمک چشمگیری کند. با وجود اینکه برخی آثار مثبت توسعه حضور منطقه ای ایران در این مدت برای مردم آشکار شده، به نظر میرسد که هنوز نتوانسته ایم در جهت ارتقای منافع ملی ازین منبع عظیم استفاده حداکثری داشته باشیم. بررسی ابعاد مختلف این موضوع از منظر کارشناسی و مردمی، موضوع ا
تعداد بازدید: 524

دو استاد برجسته و متخصص سیاسی چالشهای پیش روی حضور منطقه ای ایران را بررسی خواهند کرد. دکتر احمد نقیب زاده استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکتر سید جلال دهقانی فیروزآبادی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی این هفته در برنامه این.ج.ا درباره موضوع«آن سوتر؛ چشم‌انداز فرصت ها»صحبت می‌کنند.
برنامه این.ج.ا به تهیه کنندگی مصطفی پورمحمدی و با اجرای محمد لسانی هر هفته جمعه ها ساعت ۱۷:۳۰ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.
در میان برنامه«آنجا» مجید عزیزی به استانبول رفته است تا موضوع مورد بحث را در ترکیه بررسی و با ایران مقایسه کند.
امین متین در میان برنامه«گذر»با نگاهی تاریخی قصه ای با اهمیت را روایت می‌کند.
محسن حسن پور نیز در میان برنامه«اگر» به نمایشگاه الکامپ رفته تا چند بازیکن بازی های استراتژیک را در موقعیت های متفاوت قرار دهد.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها