«پیشران» شبکه 4 و میزبانی از رییس شورای اسلامی استان تهران

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 مرداد 1397
«الهام فخاری»، رئیس شورای اسلامی استان تهران مهمان پنجمین قسمت از برنامه «پیشران» می شود.
تعداد بازدید: 96

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: در کشور ما ، خرده فروشی قدمتی چند هزار ساله دارد.با به وجود آمدن فروشگاههای بزرگ چند منظوره ومیزان  خرید از این فروشگاهها در برخی از مردم و شهروندان بالا رفته است که در کنار نگرانی از تأثیرات فعالیت این فروشگاه‌ها در تغییر سبک زندگی انتقاداتی نیز به فعالیت این فروشگاه‌های بزرگ و تأثیر آنها بر کار و کاسبی فروشگاه‌های خرد وجود دارد.

به همین منظور برنامه امشب (2 مرداد)، «پیشران» قرار است به صنعت خرده فروشی ،فروشگاههای چند منظوره و تاثیر آن بر یکدیگر و همچنین کیفیت زندگی شهروندان بپردازد.

در این بخش مهدی مفیدی  مجری برنامه به همراه  دکتر عطاالله همایون مجری کارشناس میزبان دکتر «الهام فخاری» رئیس شورای اسلامی استان تهران می شوند و با وی در خصوص صنعت خرده فروشی و هایپرمارکت ها به گفتگو می پردازند.

دکتر امیرعلی محبی دارای دکترای علوم سیاسی و مدیرعامل یکی از فروشگاههای چند منظوره مهمان بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی است.

برنامه «پیشران» به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان که به صورت هفتگی سه شنبه ها ساعت 21 به روی آنتن می رود، از صفر تاصد کسب و کار در شرایط اقتصاد فعلی بازار و حمایت از کالای ایرانی با حضور اساتید و کارشناسان حوزه های مرتبط می پردازد.


دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها