گفتگوی اکبر نبوی با کارگردان «تنگه ابوقریب» در شبکه4

تاریخ انتشار: چهار شنبه 18 بهمن 1396
بهرام توکلی کارگردان «تنگه ابوقریب» امشب میهمان برنامه «ققنوس» شبکه چهار می شود.
تعداد بازدید: 77


به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: اکبر نبوی در ویژه برنامه «ققنوس» شبکه چهار امشب (18 بهمن) با بهرام توکلی کارگردان «تنگه ابوقریب» و دکتر محمود اربابی استاد دانشگاه گفتگو می کند.
این ویژه برنامه زنده تلویزیونی که فیلم‌های روز جشنواره را بررسی و با عوامل اصلی و دست‌اندرکاران فیلم‌ها گفتگوی تخصصی انجام می دهد در برنامه امشب، فیلم «تنگه ابوقریب» با حضور کارگردان آن بهرام توکلی بررسی و بخش هایی از آن به نمایش در می آید.
فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. «تنگه ابوقریب» روایتی است از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی است. بهرام توکلی، فیلم های «من دیه گو مارادونا هستم»، «بیگانه»، «آسمان زرد کم عمق»، «اینجا بدون من»، «پرسه در مه»، «پابرهنه در بهشت» و ... را کارگردانی کرده است.
در بخش دوم از ویژه برنامه «ققنوس» اکبر نبوی میزبان دکتر محمود اربابی استاد دانشگاه می شود و با وی در خصوص سینمای ایران گفتگو می کند.
برنامه «ققنوس» به تهیه کنندگی اکبرزاده نیاکی و سردبیری روح الله رجبی در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت 20:30 به صورت زنده از محل برگزاری جشنواره از پردیس ملت به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها