تحلیل «امپراطور جهنم» در ویژه برنامه سینمایی شبکه 4

تاریخ انتشار: سه شنبه 17 بهمن 1396
برنامه «ققنوس» ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر شبکه چهار، امشب میزبان محمد خزاعی تهیه کننده فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» می شود.
تعداد بازدید: 70

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: اکبر نبوی مجری ویژه برنامه «ققنوس» شبکه چهار امشب در پردیس ملت با محمد خزاعی تهیه کننده و سعید ابوطالب مستند ساز و فعال فرهنگی گفتگو می کند.

این ویژه برنامه زنده تلویزیونی که فیلم‌های روز جشنواره را بررسی و با عوامل اصلی و دست‌اندرکاران فیلم‌ها گفتگوی تخصصی انجام می دهد در برنامه امشب، فیلم «امپراطور جهنم» با حضور تهیه کننده آن محمد خزاعی بررسی و بخش هایی از آن نمایش داده می شود.همچنین در این برنامه کارگردان این اثر سینمایی پرویز شیخ طادی  و آثار سینمایی اش معرفی می شود.

پرویز شیخ طادی پس از فیلم «شکارچی شنبه»، این بار با «امپراطور جهنم» به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده است. شیخ طادی پیش از این با فیلم «روز‌های زندگی» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی امین جشنواره فیلم فجر به خانه برده و این بار با «امپراطور جهنم» و ایفای نقش علی نصیریان و علی‌رام نورایی به امید کسب دومین سیمرغ، به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده است.

در بخش دوم از ویژه برنامه «ققنوس» اکبر نبوی میزبان سعید ابوطالب مستند ساز و فعال فرهنگی می شود و با وی در خصوص نهضت و نظام  سینمای ایران گفتگو می کند.

برنامه «ققنوس» به تهیه کنندگی اکبرزاده نیاکی و سردبیری روح الله رجبی در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت 20:30 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها