سینمایی های آخر هفته شبکه چهار (22 و 23 دی 1401)

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 دی 1401
فیلم سینمایی «میناری» در روز پنجشنبه و «در دل دریا» در روز جمعه از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 275

داستان فیلم «میناری» در دهه 80 میلادی رخ می دهد. جیکوب پدر خانواده کره ای مهاجر با رویای ساخت یک مزرعه از کالیفرنیا به حومه آرکانزاس نقل مکان می کند . دیوید  پسر کوچک خانواده به بیماری قلبی مبتلاست و مونیکا مادر او از اینکه محل اقامت جدید با بیمارستان فاصله دارد بسیار نگران است و همین مسئله بهانه ای برای دعواهای پی در پی بین او و همسرش می شود اگرچه این مهاجرت و زندگی در طبیعت و هوای پاک روستا باعث بهبود بیماری دیوید شده اما مادر مونیکا هم برای نگهداری از بچه ها به آنها می پیوندد و اتفاقات جدیدی رخ می دهد... این فیلم محصول 2020   آمریکاست به نویسنددگی و کارگردانی لی آیساک چانگ. استیون ین در نقش پدر خانوادهٔ تحسین منتقدین را در پی داشته‌است. 

زمان پخش:  پنجشنبه 22 دی 1401 ساعت 20:30


فیلم سینمایی «در دل دریا» (In the Heart of the Sea)  داستان کاپیتان اوون چیس که شکارچی شناخته شده ی نهنگ است را رویت می کند. او به همراه کاپیتان پولارد راهی سفر می شود . کشتی آنها توسط نهنگ بزرگ سفیدی که به کشتی های شکار نهنگ حمله میکرده  در سال 1820 مورد حمله واقع می شود و ... نویسنده ی گمنامی  بعد از سالها برای بازگشایی اسرار این سفر با یکی از خدمه  بازمانده صحبت می کند و همین مکالمه دستمایه ی نگارش کتاب موبی دیک هرمان ملویل در سال 1851  می شود .
کارگردانی این فیلم را رون هوارد (Ron Howard) انجام داده و فیلم محصول مشترک سه کشور آمریکا ، استرالیا و اسپانیا  است. این فیلم برنده 1 جایزه بین المللی و کاندیدای  5 جایزه دیگر شده است.

زمان پخش: جمعه 23 دی 1401 ساعت 20:20
 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها