چهره برتر جهانی میهمان «طلوع» می شود

تاریخ انتشار: یک شنبه 12 شهریور 1396
مجله صبحگاهی شبکه چهار سیما، صبح فردا میزبان دکتر بهنام شکیبایی، جراح ایمپلنت و محقق ایرانی می شود.
تعداد بازدید: 71

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:برنامه «طلوع» دوشنبه 13 شهریور ماه میزبان دکتر بهنام شکیبایی مقدم، فوق تخصص جراحی‌های میکروسکوپی بازسازی استخوان فک، لثه وایمپلنت از آلمان و سوئیس و رئیس بخش جراحی‌های کم تهاجمی ایمپلنت بزرگ‌ترین انجمن دندان‌پزشکی میکروسکوپی جهان «میکروویژن» می شود.

شایان ذکر است به تازگی دانشکده دندانپزشکی پنسیلوانیای آمریکا در شهر فیلادلفیا که یکی از مراکز تراز اول «دندانپزشکی میکروسکوپی و کم تهاجمی» در دنیا محسوب می شود از بهنام شکیبایی، با تاکید بر تکنیک ها و شیوه های درمانی منحصر به فردش، همچنین تحقیقاتش درباره جراحی میکروسکوپی ایمپلنت، رسما برای همکاری تحقیقاتی و تدریس از سال آینده میلادی دعوت به عمل آورده است.

در برنامه «طلوع» دوشنبه که اجرای آن را بنفشه رافعی بر عهده دارد با دکتر شکیبایی  در خصوص جراحى دندان و ایمپلنت گفتگو  خواهد کرد.

در بخش دیگری از برنامه صبحگاهی شبکه چهار نازلى خرامان خبرنگار علمى،  مروری بر تازه ترین خبرهای علمی ایران و جهان خواهد داشت.

مجله صبحگاهی «طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 8 بامداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها