《طلوع》فردا با کسب و کار در دنیای مجازی

تاریخ انتشار: یک شنبه 1 مرداد 1396
مجله صبحگاهی《طلوع》دوباره در کنداکتور شبکه چهار سیما جانمایی شد. به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:برنامه 《طلوع》که پخش آن با آغاز ماه مبارک رمضان متوقف شده بود ،از اول مرداد ماه مجددا در کنداکتور شبکه چهار سیما جانمایی شد.
تعداد بازدید: 70

به گفته علی خسروی تهیه کننده برنامه《طلوع》همچون گذشته  به دانشگاه ها، مجامع علمی و شرکت های دانش بنیان سر خواهد زد و به حمایت از تولیدات داخلی، رشد اقتصادی و فعالیت ها و رخدادهای علمی می پردازد.
وی افزود:پزشکی،روانشناسی،انقلاب چهارم صنعتی،کسب و کار نوین و اقتصاد دانش بنیان از جمله موضوعاتی است که در  برنامه 《طلوع》به آنها پرداخته می شود.
خسروی گفت:اجرای برنامه را بنفشه رافعی،شاهین شرافتی و دکتر امیر نظری بر عهده دارند و یگانه میرآفتاب در بخش خبرهای علمی در برنامه حضور خواهد داشت.
خسروی به موضوع روز دوشنبه《طلوع》اشاره کرد و افزود:در برنامه  دوشنبه 2 مرداد ماه بنفشعه رافعی در گفتگو با مهندس خالقی رییس مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قزوین، موضوع کارآفرینی و کسب و کار در دنیای مجازی مورد بررسی قرار می گیرد.
 برنامه «طلوع» در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 8 بامداد به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها