«زاویه» پاسخ می دهد:آموزش غیرحضوری در ایران کارآمد یا ناکارآمد

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 مرداد 1396
برنامه «زاویه» شبکه چهار سیما 4 مرداد ماه به بررسی «آموزش غیر حضوری در ایران» می پردازد.
تعداد بازدید: 44

 

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: مجله علوم انسانی «زاویه» در ادامه نشست های نقد و مناظره خود این هفته به موضوع "آموزش غیرحضوری در ایران"اختصاص یافته است. دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاونت آموزشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و دکتر احمد بخارایی عضو هیات علمی دانشگاه در این برنامه در باب کارآمد یا ناکارآمد بودن آموزش غیرحضوری گفت و گو خواهند کرد.

آیا دانشگاهِ صرفاً الکترونیک دانشگاه کارآمدی خواهد بود؟ آموزش مکاتبه‌ای و غیر حضوری یا آموزش الکترونیکی محض و مجازی در دنیای امروز عمارت نظام آموزشی موفق را سامان می دهد یا باید دنبال تلفیق محاسن دو شیوه حضوری و الکترونیکی با رویکرد نوین بود؟ تجربه دیگر کشورها در زمینة آموزش غیرحضوری یا آموزش ترکیبی چیست؟ از جمله پرسش هایی است که در برنامه «زاویه» به آنها پاسخ داده خواهد شد.

«زاویه» به تهیه کنندگی حسین مروی و با اجرای عبدالله صلواتی تنها برنامه تخصصی تلویزیون در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌ برگزار می‌شود  و توانسته با ارائه مناظره های جذاب مباحث علوم انسانی را به میان خانواده ها ببرد.

«زاویه» کاری است از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما که به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها