«پدر» و «سبز به رنگ زمرد» سینمایی های آخر هفته

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردین 1401
سینمایی پدر در روز پنجشنبه اول اردیبهشت 1401 ساعت 20:30 و تله فیلم سبز به رنگ زمرد ساخته روح الله حجازی فرد روز جمعه دوم اریبهشت ساعت 20:20 از شبکه چهار پخش می شود.
تعداد بازدید: 206

توضیحات بیشتر در مورد فیلم ها:

سینمایی پدر یک فیلم  درام محصول مشترک فرانسه و انگلستان تولید سال ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی فلوریان زلر است که بر اساس نمایشنامه سال ۲۰۱۲ خود به نام پدر ساخته شده‌است.

 بازیگران اصلی فیلم: آنتونی هاپکینز، الیویا کلمن، مارک گیتیس، ایموجن پوتس، روفس سوئل و اولیویا ویلیامز
داستان این فیلم درباره یک پیرمردی است که باید با پیشرفت از دست دادن حافظه خود مقابله کند.
این فیلم در نود و سومین دوره جوایز اسکار در شش بخش نامزد دریافت این جایزه شد که دو جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (آنتونی هاپکینز) را به دست آورد.

تله فیلم سبز به رنگ زمرد (محصول ایران 1393)
کارگردان: سید روح الله حجازی 
بازیگران اصلی :رابعه مدنی ، رحمان باقریان ، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان

داستان فیلم: جنگ چند سالی است که به پایان رسیده است و مادر پیری در خانه اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته به امید آن روز که پسرش باز گردد. او به همین نیت چندین سال است که روضه ای برپا می کند و نذر می کند تا فرزندش به آغوشش برگردد. اما بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع از ادای نذرش می شود. او نگران ادای دین اش است که از سوی مداح در راه مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می رساند. اما...


 

دسته بندی :

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها